Πολιτική Επιστροφών

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Όλα τα είδη μας προτού συσκευαστούν και αποσταλούν προς εσάς περνάνε από έλεγχο. Παρακαλούμε να ελέγξετε προσεκτικά κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων καθώς και τη συσκευασία τους προκειμένου να διαπιστώσετε άμεσα τυχόν ελαττώματα, είτε αποστολή λάθους είδους από εμάς, κ.ά. Εάν έχει συμβεί κάποιο λάθος και κάτι δεν είναι όπως το ζητήσατε , παρακαλούμε ΑΜΕΣΑ να μας καλέσετε τηλεφωνικά στο (+30) 213 02 34223 και εμείς θα κανονίσουμε ο διανομέας να παραλάβει από εσάς το προϊόν της παραγγελίας, χωρίς καμία επιβάρυνση σε εσάς. Εμείς θα φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του με παρόμοιο είδος, ενώ στην περίπτωση που δεν θα υπάρχει διαθεσιμότητα θα σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό που πληρώσατε.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

 

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σημειώνουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την υπηρεσία ταχυμεταφορών στην απόδειξη παραλαβής για τον έλεγχο του εμπρόθεσμου. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων. Δεν γίνονται επιστροφές – αλλαγές σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.

 

  1. Καλείτε την F.I.S COURIER για να έρθει να λάβει το δέμα της επιστροφή σας.
  2. Συσκευάζετε όλη την παραγγελία σας ή μέρος αυτής, που θέλετε να αλλάξετε με σκοπό να αποφευχθούν οι φυσικές φθορές εξαιτίας της μεταφοράς. 
  3. Η εταιρία κούριερ αφού λάβει το δέμα σας το αποστέλλει στα γραφεία μας στη διεύθυνση Dressart , Μπιζανίου 3 Ηλιούπολη, τκ 16343.
  4. Παραλαμβάνουμε και ελέγχουμε το δέμα σας (1-5 εργάσιμες ημέρες).
  5. Σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει (αφού πρώτα έχει κατατεθεί το ποσό των 5 ευρώ στον λογαριασμό μας). Εφόσον η μεταφορά γίνει από άλλη τράπεζα πέραν της Eurobank υπόκεινται σε επιπλέον επιβάρυνση 2,30 ευρώ που αφορά σε έξοδα προμήθειας εμβάσματος τράπεζας ή σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων (έως 4 εργάσιμες ημέρες) εφόσον ζητηθεί.

 

 

 

Χρεώσεις επιστροφών/Μεταφορικά έξοδα

 

Οι επιστροφές – αλλαγές γίνονται αποκλειστικά κατόπιν επικοινωνίας με την F.I.S COURIER (+30) 210 28 34 111 και πάντα με χρέωση αποστολέα, δηλαδή το κόστος των μεταφορικών (5€) επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.  Επιστροφές – Αλλαγές με άλλη μεταφορική εταιρία και χρέωση της εταιρίας μας, δεν θα παραλαμβάνονται.

 

  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην τιμή αγοράς του προϊόντος την ημέρα της αγοράς του, αφαιρώντας τα 5€ που αφορούν στην διαχείριση της παραγγελίας, τα μεταφορικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας, και τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Η επιστροφή χρημάτων σε τράπεζα εκτός Eurobank υπόκεινται σε επιπλέον επιβάρυνση 2,30€ που αφορά σε έξοδα προμήθειας εμβάσματος τράπεζας.
  • Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρίας μας, επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό το οποίο πλήρωσε ο πελάτης και η αποστολή του νέου δέματος δεν έχει καμία χρέωση .

 

 

 

Δεκτές γίνονται οι επιστροφές  εφόσον

 

– Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – φορεθεί και η συσκευασία του καθώς και το κουτί/καρτελάκι του θα αποσταλούν μαζί του

 

– Αποσταλεί μαζί με το προϊόν και ένα αντίγραφο της απόδειξης πώλησης

 

Επιστροφές οι οποίες δεν θα τηρούν τους παραπάνω όρους , δεν θα γίνονται αποδεκτές και τα προϊόντα θα επιστρέφονται ξανά πίσω στον πελάτη (με όποια πρόσθετη επιβάρυνση).

 

Διεύθυνση επιστροφής

 

Η διεύθυνση επιστροφής είναι Dressart , Μπιζανίου 3 Ηλιούπολη 16343 Ελλάδα. 

 

Τηλ.: (+30) 213 02 34223

 

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Τα μεταφορικά ανεξαρτήτου ποσού παραγγελίας είναι στα 3,30 ευρώ.

 

ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

 

Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας θα λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail από εμάς μέχρι και την στιγμή που θα την παραλάβει η εταιρία διανομής.

 

  • Μόλις κάνετε την παραγγελία σας , αμέσως λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail από εμάς με την επιβεβαίωσή της.
  • Κατόπιν ακολουθεί η επεξεργασία, η συλλογή και ο έλεγχος των προϊόντων από εμάς. Μόλις τα προϊόντα συλλεχθούν από εμάς , ενημερώνουμε την εταιρία διανομής για να έρθει να παραλάβει την παραγγελία σας και αμέσως σας ενημερώνουμε με νέο email αποστέλλοντάς σας και τον αριθμό αποστολής – voucher.

 

*Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.

 

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

 

Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή/και τηλεφωνικώς.

 

Η εταιρία θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει ή μπορεί να καθυστερήσει μια παραγγελία. Οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής:

 

  • Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με φυσικά καταστήματα. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
  • Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα-μέγεθος σε ένα από τα καταστήματα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι αρκετή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
  • Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωσή της.

 

Ωστόσο σε περίπτωση που τύχετε σε μία από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόησή σας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.

 

Ακύρωση παραγγελίας

 

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή του προϊόντος με την αποστολή email στην διεύθυνση info@dressart.gr ή καλώντας μας στο (+30) 213 02 34223. Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (5€).

 

Σημείωση: Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε σκουλαρίκια, και εσώρουχα. Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στην εξωτερική μεριά του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα μας, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες.